Terug naar Noah's Ark - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Welten - WaarBenJij.nu Terug naar Noah's Ark - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Welten - WaarBenJij.nu

Terug naar Noah's Ark

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

Terug naar Noah's Ark maar nu samen met Gilbert. Wij kijken ernaar uit.
Nog maar een dag en dan zitten we in het vliegtuig, koffers zijn gepakt dus we kunnen vertrekken.
Vanavond nog even samen met de kinderen een bakje.
Gisteren een dag met een gouden randje en soms een traantje ( afscheid nemen is niet onze sterkste kant )
Eerst een bijzondere dienst in onze Gemeente, waar we onze kleine paaskaars aan mochten steken om zo het licht mee te kunnen nemen naar Uganda ( hebben weer wel uitgeblazen hoor ) En waar de gemeente ons een zegenlied toezong. Ook de opbrengst van de collecte was voor NA. en wel het geweldige bedrag van € 500,00.
Daarna het afscheid nemen van iedereen. Bedankt we voelen ons gezegend om zo op weg te mogen gaan.
Daarna thuis nog een gezellig samen zijn met een aantal vrienden en familie. Ook dat was heel goed ondanks de emoties die af en toe om de hoek kwamen kijken.
We kunnen met heel veel plezier op deze dag terug kijken en gaan dan ook vol vertrouwen op naar Noah's Ark.

• 06 Oktober 2014 - 15:20

Familie Buinsters:

We gaan het volgen vanuit Nederland.

• 06 Oktober 2014 - 15:23

Ger De Neve:

lieverds, wij wensen jullie een hele goede reis en een prettig verblijf toe:-)

Dikke kus.xxx

Nellie en Ger de Neve

• 06 Oktober 2014 - 15:49

Roald En Rianne:

Wij gaan jullie op de voet volgen. We zullen er zijn als je het moeilijk hebt en met je lachen als het goed gaat kortom we zitten voor jullie en staan achter jullie. Samen zullen we het beleven. Fijne reis met ons. Groet Roald en Rianne.

• 06 Oktober 2014 - 16:19

Marijke:

Nogmaals een heel goede reis gewenst
    marijke

• 06 Oktober 2014 - 16:32

Petro:

Het was een goed afscheid zo te lezen zowel thuis als in de kerk
    Ja daar horen traantjes bij hè
    Een goed reis, ik denk aan jullie
    Liefs, Petro

• 06 Oktober 2014 - 16:55

Sandra:

Lieve Wilma,
    Veel succes met je mooie reis ik ga je zeker volgen.
    Liefs Sandra Borremans

• 06 Oktober 2014 - 16:58

Angela:

Wilma,
    een hele fijne reis gewenst.

groetjes Angela

• 06 Oktober 2014 - 17:05

Marion Thompson:

Lieve mensjes,
    Hele goede reis en veel verhalen schrijven zodat we het goed kunnen volgen.
    Geniet ervan. Xx Hans en Marion

• 06 Oktober 2014 - 17:36

Ellen Hack:

we wensen jullie een veilige reis toe en gaan jullie verslagen zeker lezen knuffel van ons

• 06 Oktober 2014 - 21:05

Jantje:

Fijn dat jullie een fijne dienst hebben gehad en het Licht mee mogen nemen naar Uganda en samen met familie en vrienden een goed afscheid hebben gehad.
    Wens jullie een goede reis, behouden aankomst en een gezegende tijd toe in Uganda!
    Veel liefs en hartelijke groeten,

Jantje

• 06 Oktober 2014 - 21:56

Trix:

Geniet ervan wilma, zullen veel mooie maar ook minder mooie momenten komen bedenk dat ze water daar goed kunnen gebruiken:) goede reis!

• 06 Oktober 2014 - 23:11

Hanneke Van Es:

Hallo lieve Schatten, want dat zijn jullie alle vier, een goede reis toegewenst en laat jullie handjes daar maar eens flink wapperen maar geniet tevens ook van jullie verblijf daar en schenk ze vooral veel liefde want dat is ook zeker een hoofdzaak.
    Groetjes Hanneke

• 07 Oktober 2014 - 11:53

Tineke Nauta:

Dag Wilma en Gilbert
    We hopen dat jullie een goede reis hebben. Fijn dat je weer op je blog gaat schrijven en we zo jullie belevenissen kunnen volgen. Heel veel succes en een fijne tijd bij Noah's Ark.
    Groeten van Henk en Tineke

• 07 Oktober 2014 - 17:18

Sally En Shelton:

Hey Tante en nonkeltje

Fijn dat we bij jullie afscheidsfeestje mochten zijn.
    We hopen inmiddels dat jullie goed zijn aangekomen op jullie bestemming.
    We volgen jullie alvast via deze weg.
    Veel groetjes vanuit België

• 07 Oktober 2014 - 18:48

Teun En Elly:

Wilma en Gilbert,
    Een goede en gezegende tijd in Uganda bij Noach's ark.
    Geef Lois een dikke knuffel van ons we zijn trots op haar.
    Een voorspoedige reis.
    Lieve Groetjes, Teun en Elly.

• 07 Oktober 2014 - 18:52

Corrie En Rien:

Hoi Wilma en Gilbert, zijn jullie al aan gekomen hebben jullie een goede reis gehad. Gaan jullie morgen gelijk aan de slag of eerst een beetje bijkomen van de reis veel werk plezier voor een zo goed doel we lezen de verslagen wel. Ook de groeten aan Rianne en Roald

• 07 Oktober 2014 - 21:28

Hanny Van Der Zee:

Hallo lieve alle vier. Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen [niet in gewicht] en dat je een warm ontvangst hebt gehad. Ik heb veel bewondering voor jullie en je krijgt zeker de kracht om de toegezongen zegen in woord en daad, met Gods liefde te delen met hen die het zo nodig hebben.
    Dikke, dikke kus xxxx liefs Hanny.

• 08 Oktober 2014 - 09:04

Bart En Els:

Hallo,
    Zijn jullie goed aangekomen? Ik hoop een goede reis gehad?
    als jullie bekomen zijn van de reis, wens ik jullie veel plezier bij jullie werk daar.
    Groetjes,

• 08 Oktober 2014 - 13:05

Marion Laane:

Hoi wilma en gilbert, de eerste indrukken voor gilbert zullen inmiddels wel achter de rug zijn. En wilma, voor jou voelt het misschien als 'joepie, ik ben er weer..'. Geniet van jullie tijd bij noah's ark. Groetjes, marion

• 08 Oktober 2014 - 13:48

Janneke Laro:

Wat goed weer zeg! Veel succes!
    groeten van Janneke Laro

• 08 Oktober 2014 - 23:18

Carin:

Hoi Wilma en Gilbert,

We hopen dat de reis goed is verlopen. En dat de shock voor Gilbert niet te groot was. nog even en we zijn bij jullie, hebben er heel veel zin in.
    Dikke knuffel Ben en Carin

• 09 Oktober 2014 - 19:21

Lieneke En Bas:

Hoi Gilbert en Wilma. Hebben jullie een goede reis gehad ? Hopelijk was de overgang niet te groot?
    We weten dat jullie de handen uit de mouwen gaan steken maar vergeet er ook niet van te genieten hé.
    Doe Rianne en Roald ook de hartelijke groeten. Wij wensen jullie een hele fijne tijd en zullen jullie verslag zeker volgen.
    Groetjes en een dikke kus van Lieneke en Bas.

• 10 Oktober 2014 - 22:36

Hanneke Van Es:

Hallo Samen,
    Fijn te horen dat jullie reis goed verlopen is en dat jullie een fijn onderkomen hebben.
    Blijf jullie volgen, en zie uit naar jullie verhalen.
    Groetjes Hanneke.