Welcome back aunti Wilma - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Wilma Welten - WaarBenJij.nu Welcome back aunti Wilma - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Wilma Welten - WaarBenJij.nu

Welcome back aunti Wilma

Door: Wilma Welten

Blijf op de hoogte en volg Wilma

04 Mei 2016 | Oeganda, Mukono

Wecome back aunti Wilma

Na een hele rustige vlucht met een tussen stop in Ruwanda landden we om 22.00 in Entebbe. Door de douane en visum betalen en toen proberen al die bagage weer op een karretje te krijgen. Fijn dat er medereizigers hielpen en ik zo kon doorlopen. Buiten stond Daniel op mij te wachten, spullen in de bus en op weg naar Noah’s Ark.
Wat is het goed hier weer te zijn, de warmte, het klamme en ook de chaos op de weg, ik kon er weer van genieten.
Om 1.00 uur waren we door de poort en kon ik de eerste dingen uit de koffers halen. Muskietennet hing al dus ik kon zo mijn bed in.
Een warm ,welcome back aunti, how are you, how long are you staying this time. How is your husband and your sons, dat was het welkom van heel veel kinderen en medewerkers die ik onderweg naar Pita tegen kwam.
Bijpraten met Piet en Pita en aunti Jessica. En tijdens de koffie gelijk de eerste fles weer mogen geven aan Larissa. Daarna samen het huis in om te kijken naar de kinderen en dan speciaal de kinderen waar ik de komende week mee aan het werk ga, Lilly, Miriam en Patrick. Special need.
De rest van de dag gebruikt om met iedereen bij te praten en mijn koffers uit te pakken.
Bij Pita en Piet in de unit zijn nu 3 baby’s. Larissa, Cora en Ian.
Maandag met de rolstoel naar Miriam en ze straalde helemaal toen we haar er in zetten. Verbaast bekeek ze hem van alle kanten en had zelfs geen aandacht meer voor de foto.
Toen we gingen rijden maakte geluiden van plezier. Heerlijk om deze te mogen geven want naast dat ze gemakkelijker vervoerd kan worden ( is nl best al zwaar) kan ze nu ook aan tafel in haar rolstoel eten en wordt haar wereldje een stuk groter.
Ook gestart met de oefeningen voor alle 3 de kinderen die de fysiotherapeut had achter gelaten. Morgen nog bakken vullen met rijst, bonen en andere materialen. Ook een cd speler kopen en het snoezelen met deze 3 kan ook van start gaan.
En ik, ik ben weer helemaal thuis en in mijn element hier.
Lieve warme groet Wilma

• 04 Mei 2016 - 11:57

Ingrid Machielse:

heel veel succes en plezier daar Wilma.
    wat een mooi werk ben je weer aan het verrichten!!

• 04 Mei 2016 - 12:06

Evelien:

Hoi Wilma,
    Fantastisch te lezen dat je weer helemaal this voelt. En Patrick is de baby waar je vorig jaar veel zorg voor droeg toch. Leuk om die kinderen weer terug te zien.
    Heel veel plezier daar. Liefs

• 04 Mei 2016 - 12:06

Mieke:

Ja hoor, geen tijd meer nodig o m te acclimatiseren.....
    Meteen handen uit de mouwen!

Alle goeds toegewenst daar

groetjes van ons

• 04 Mei 2016 - 12:51

Marianne Brouwer:

HOI LIEVE WILMA,
    wat geweldig goed van je dat je weer in Oeganda bent!! En ook zooo fijn om daar weer te zijn, ben jaloers hoor!!! Maak er weer n mooie tijd van vol belevenissen!! Xxx

• 04 Mei 2016 - 13:09

Corry Biemond:

Weer een heel fijne en goede tijd daar.
    ik hoop dat je er weer mag geven en ontvangen!
    Corry

• 04 Mei 2016 - 13:14

Kim:

Leuk om weer bericht te krijgen via waarbenjij Wilma! Ik wens je nogmaals veel succes en mooie momenten om als herinnering mee te nemen! Zet 'm op en geniet!

• 04 Mei 2016 - 14:40

Titania:

Lieve Wilma. Dat klinkt allemaal weer top. Ik zie het zo voor me hoe jij bezig bent daar. . Laat idereen vweer van jou genieten en ik weet dat je zelf ook weer gaat genieten met volle teugen. Je komt er weer alless tegen wat bij het leven hoort . dikke kus!

• 04 Mei 2016 - 16:42

Marian Van Bavel:

Super om te lezen Wilma dat je de draad weer hebt opgepakt daar.
    Wat zullen ze blij zijn met jou, en jij met hen.
    Geniet ervan en heel veel werkplezier verder daar, maak er een mooie bijzondere tijd van.

• 04 Mei 2016 - 22:20

Jannie Mannien:

Hoi,Wilma,fijn te lezen dat je weer helemaal thuis voelt. Alle goede toegewenst lieverd!!!!Dikke kus van ons.

• 05 Mei 2016 - 09:06

Familie Slaats:

Hoi Wilma,
    Fijn dat je weer je goede zorg kunt geven.
    Gr, Theo, Olga en Bas.

• 05 Mei 2016 - 09:44

Teun En Elly:

Fijn om wat te horen van je. Wat een belevenissen weer en wat geweldig dat je dit mooie werk mag doen.
    Een gezegende tijd en dat je veel mag betekenen voor de kids.
    Lieve groetjes van ons.

• 05 Mei 2016 - 23:52

Janneke Laro:

hallo Wilma,
    wat goed weer van je om daar te gaan helpen. Zo te lezen krijg je ook veel terug voor hetgeen je daar doet. leuk!
    groetjes,en nog veel werkplezier gewenst
    Janneke

• 07 Mei 2016 - 18:24

Petronella:

Fijn om te lezen dat je daar weer goed ben aangekomen
    En heerlijk hè dat je je daar zo thuis voelt
    een goede tijd daar
    Dikke Kus, Petro

• 10 Mei 2016 - 18:50

Carin :

Hoi Wilma,

Hier zijn de foto's en je bericht goed ontvangen. Zo goed om te zien hoe blij de kinderen zijn. Ga lekker genieten van alles en iedereen.
    Onze gedachten zijn bij jou en iedereen op Noahs Ark.

Groetjes Carin en Ben

• 12 Mei 2016 - 19:08

Hoi Wilma,

Leuk Wilma om je belevenissen te volgen, wat fijn dat Miriam nu een rolstoel heeft.
    Had jij de rolstoel meegenomen? Ik zie haar blijde gezichtje al stralen.
    Hoe gaat het met Patrick? Wie is Lilly? Fijn dat je met deze kinderen de komende weken
    gaat oefenen, heel fijn!
    Zit je weer in het zelfde huis?
    Doe de lieve groetjes aan iedereen van Auntie Englische.
    En een dikke kus aan Rashid en Collin ! (heeft Rashid zijn T-shirt al gehad)
    Nathalie is inmiddels verhuisd hoor.

Groetjes van Jaap Ingrid Nathalie

En geniet er lekker van! Doeg

• 14 Mei 2016 - 13:18

Hanneke Van Es:

Wat geweldig om dit allemaal weer te mogen en kunnen doen, geniet van alle wederzijdse warmte,
    Een fijne tijd toegewenst.
    Willem en Hanneke