Ik ben er - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Welten - WaarBenJij.nu Ik ben er - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wilma Welten - WaarBenJij.nu

Ik ben er

Door: wilmawelten

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal.

Hier een kort berichtje van mij (Mark) namens Wilma. Ik doe dit nu omdat de internet verbinding daar een beetje minder is als hier in Nederland. We hebben telefonisch contact gehad met Wilma en het gaat haar heel goed! Ze heeft een goede vlucht gehad zonder problemen. Het is hard werken en er zijn heel veel kindjes ik dacht 116 ongeveer. Ze heeft al veel kunnen helpen en heeft ook al veel gezien. De temperatuur ligt er tussen de 25 en 30 graden lekker warm dus. Gisteren heeft ze geprobeerd om een reisverslag te plaatsen op deze site, maar toen ze bijna klaar was viel de verbinding weg. Balen dus!! Ze gaat het deze week alsnog proberen, dan kan ze jullie zelf op de hoogte houden.
Ze was heel blij met de berichtjes die jullie geplaatst hebben. Het doet haar dan ook erg goed dat er zoveel mensen met haar meeleven en steunen.

Namens Wilma bedankt! en ze hoopt een deze dagen zelf te kunnen reageren.

Groetjes

  • 16 December 2010 - 17:38

    René En Rina:

    Met zoveel kinderen zal je wel weten wat doen. Hopelijk houdt het internet eens stand zodat we alles rechtstreeks van jou horen.
    Wilma, wij wensen jullie het allebeste en wees voorzichtig hé!

    Groetjes uit Peer

  • 16 December 2010 - 17:47

    Wilma:

    Je zult je handen wel vol hebben! Doe je voorzichtig en ik hoop dat je ook tijd zult hebben om te genieten!
    Lieve groetjes,
    Wilma
    p.s. jij heerlijk warm, hier sneeuwt het flink!

  • 16 December 2010 - 18:01

    Loduvica:

    Hallo wilma,

    Fijn dat je goed bent aangekomen, en dat je al veel hebt kunnen helpen. Ik hoop dat je ook een beetje kunt genieten. Pas goed op jezelf! Letterlijk en figuurlijk.

  • 16 December 2010 - 18:10

    José Welten :

    Mooi dat je/Wilma goed aangekomen is/bent en dat je/zij haar/je liefde voor de kinderen kwijt kunt.

    Een mooi vervolg gewenst!

    Lieve groet

    José

  • 16 December 2010 - 18:26

    Marijke:

    hoi wilma,
    bedankt dat je deze link hebt doorgestuurd.
    het ie ontzettend leuk om je op deze manier te kunnen volgen.
    ik wens je heel veel sterkte en ook veel plezier met je buitengewone taak.
    ook fijn dat mark je bericht doorstuurt. het gaat je goed en ik wacht met spanning op het volgende nieuws.
    groeten van marijke

  • 16 December 2010 - 19:09

    Carin De Korte:

    Hoi Wilma,

    Leuk om wat van je te horen. Zorg dat de stroom het blijft doen want persoonlijk nieuws is fijn om te horen. Hier is alles oke. Sneeuw zo af en toe. Kun jij je daar niet voorstellen! Geef je liefde en aandacht aan de kinderen dan komt het goed.

    Groetjes Ben en Carin, Iris en Chris

  • 16 December 2010 - 21:21

    Mieke:

    He Wilma,
    Weet je hoe groot het contrast is? Jij tussen de donkere bevolking met +25 gr. en wij in de scneeuw bij temperaturen rond het vriespunt....
    Kun je het een beetje overzien? Het lijkt me behoorlijk lastig om al die kleintjes uit elkaar te houden. Ben ook benieuwd hoe de communicatie verloopt. Laat eens weten wat je zoal doet...
    Een hele hartelijke groet van Baptist en mij. Ik hoop dat je arm goed functioneert!!

  • 16 December 2010 - 22:54

    Marian V. Bavel:

    Heel fijn om via je zoon wat van jou te horen.
    Hoop dat het je nog een keer gaat lukken om zelf iets op de site te zetten.
    Bij ons gaat alles goed .
    Wilma heel veel werkplezier daar met al die kinderen.Probeer ook te genieten van alles wat je daar ziet en meemaakt.
    Groet, Marian.

  • 17 December 2010 - 05:58

    Corina:

    Hoi Wilma,
    Eindelijk aan gedacht om hier eens te lezen. Ik hoop gauw je verslag te zien. Vergeet niet te genieten.

  • 17 December 2010 - 08:51

    Piet En Dimph:

    Fijn dat alles goed gaat en dat je lekker met die kinderen aan de slag kunt, geniet er van.
    Veel sterkte en plezier en tot binnenkort

  • 17 December 2010 - 08:55

    Hanneke Van Es:

    Geweldig om te lezen dat alles zo goed met je gaat en dat je zo entousiast bent, ben benieuwd hoe de cmmuncatie verloopt tussen jou en de kinderen want dat zal volgens mij alleen maar handen en voeten werk zijn.Wat bof jij met een zoon als Mark die dit reis verslag voor jou wilt
    plaatsen en nu maar hopen dat je deze reactie ook nog een keer kunt lezen.
    Je mist hier wat het weer betreft niets al is het wel schitterend om naar buiten te kijken daarnet kwam de eerste langlaufer door de straat.
    Ik ben benieuwd hoe jouw dag indeling er een beetje uitziet ,fungeer je een beetje als Oma en vericht je er hand en spandiensten of heb je er gedurende je verblijf daar een vaste taak Willem en ik wensen jouw een goede tijd en zien uit naar jouw reacties.

  • 17 December 2010 - 09:21

    Conny Van Den Berg:

    Hoi Mark en Wilma,

    Mark : Fijn te lezen dat Wilma veilig is aan gekomen.
    Wilma het zal voor jou genieten zijn dat je kan helpen, ondanks de warmte en het harde weken. We hebben jou en je wasbord gemist tijdens de kerstmarkt. Alle Kamelodiekes hebben getoost met gluhwein op jou! Op het moment dat ik dit typ ligt er volgens mij vier centimeter sneeuw en dwarrelen er nog steeds sneeuwvlokken naar beneden. Dat zal voor jou wel onwerkelijk zijn nu. Werkse en Genietse, Conny

  • 17 December 2010 - 09:58

    Anja Van Den Boom:

    Hoi Wilma,
    De temperatuur is daar beter als hier.Ik weet zeker dat jij daar heel veel kindjes blij gaat maken met jouw onuitputtelijke kracht.

  • 17 December 2010 - 11:52

    Marianne Roovers:

    Hoi Wilma,
    Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen. Jammer dat jouw verslag niet verstuurd kon worden. Maar we weten nu dat alles goed met je is. as woensdag zitten enkele KLOKvrouwen aan de borrel. Ik zal de anderen informeren.
    Dat zijn: Monique-Ankie-Rina-Jose, Wil reijers en ikkie zelf... Doei houdoe en fijne momenten toegewenst.
    groetjes Marianne Roovers

  • 17 December 2010 - 13:03

    Carin Lemmens:

    Even een berichtje uit het witte Roosendaal. Fijn om te horen dat het goed gaat. Nou met die temperaturen kun je je muskietennet wel gebruiken denk ik.
    Hoe is het met de circusvoorbereiding? Vergeet je niet veel te fotogrfaeren (indien mogelijk) ?

    Veel liefs voor jou en de kinderen!

  • 17 December 2010 - 14:44

    Annette:

    Ha Wilma,
    Leuk te horen dat alles goed gaat. Je zult je handen wel vol hebben met zoveel kindjes. Geniet ervan (heerlijk temperatuurtje!)en we kijken uit naar je volgende bericht.
    Lieve groetjes, Annette, Simone, Jasper en Carmen

  • 17 December 2010 - 15:16

    Lian Van De Meeberg:

    Nou Wilma handjes vol daar met zo veel kinderen.
    Maar jij hebt een heel groot hart en zal dus wel proberen zoveel mogelijk kindjes te helpen.
    Je hoeft daar jezelf niet helemaal in te pakken hier ligt een flinke witte laag.
    nou wilma ik hoop dat alles goed verloopt en vooral dat je er zelf heel veel voldoening in vind .

    groetjes lian

  • 17 December 2010 - 18:29

    Nico Sjoer:

    Ha lieve Wil,
    tof dat je op deze manier aan de slag bent, dat je al weer lekker in de kinderen zit en dat Mark je communicatieproblemen hier wel oplost. Je brengt je eigen kids tenslotte ook niet voor niks groot! :-)
    Benieuwd naar je verhalen, straks. Voor nu: liefs en xxx van Dorine en mij.

  • 18 December 2010 - 17:23

    Helma.:

    Hoi Wilma.

    Jammer dat een berichtje van jouw hand nog niet gelukt is. Fijn om het bericht van Mark te lezen.
    We denken aan je, speciaal vanavond.
    Ik vier n.l. mijn verjaardag en heb een collectebus klaargezet. Ik heb de gasten gevraagd hier een bijdrage in te doen voor Noah's Ark. Je hoort hoeveel het wordt.
    Heel veel succes en liefde voor de kinderen daar. Dag engel!!

    Groeten van Hans, Helma, Harmen en Roland.

  • 18 December 2010 - 18:14

    Bart En Els:

    Ik heb al een telefoontjes van Gilbert gekregen hoe je het maakt.

    Ik denk dat je het erg druk heb, maar daar kan jij wel tegen.
    Heel veel succes daar en zorg ook voor jezelf.

  • 18 December 2010 - 22:17

    Rianne En Roald:

    Lieve Wilma,
    Leuk om op deze manier je te kunnen volgen. Hoop dat internet het enige probleem is en dat je goed kunt doen waarvoor je gegaan bent.
    Wat fijn dat je voor zoveel kinderen wat kunt doen. Zijn benieuwd hoe je daar het kerstfeest ervaart bij 30 graden, hier is het echt kerstsfeer met een dikpak sneew.
    Denk ook om jezelf dat je het volhoud.
    Lieve groetjes.

  • 19 December 2010 - 09:19

    Gilbert Eyckens:

    Hoi meid,
    het gaat je goed zo te horen en op het thuisfront loopt ook alles lekker. Geen problemen hier, alleen veel sneeuw. Probeer Rob eens te bellen. Zou hij erg leuk vinden. Hou van je. Xxx

  • 19 December 2010 - 20:55

    Sally Eyckens:

    Hey Mark

    Leuk dat we via jou toch nog wat nieuws binnen krijgen van tante W.
    Doe ze veel groetjes als je haar nog eens hoort

  • 19 December 2010 - 20:59

    Petra Van De Donk:

    Hey Wilma,

    Goed te horen dat je lekker warm op de plaats van bestemming bent.
    Bij het lezen van alle berichtjes komt een nummer van Ramses Shaffy in me op: Zing , vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.............. Tot een volgend berichtje.
    Groetjes vanuit een bijna ondergesneeuwd Zegge.

  • 20 December 2010 - 20:28

    GÉKE HALLEMA:

    HOI WILMA,
    HEB JE NET EEN MAILTJE GESTUURD, GEEN IDEE OF DIE AANKOMT, DUS ZET IK HIER OOK NOG EVEN EEN KRABBELTJE.
    LEUK DAT WE WAT VAN JE GEHOORD HEBBEN. WIJ HOPEN DAT JE EEN GEWELDIGE TIJD ZULT HEBBEN, DAT JE KUNT GENIETEN, ONDANKS DE VERDRIETIGE DINGEN DIE JE ONGETWIJFELD OOK MEEMAAKT. ELK KINDJE DAT JE LAAT LACHEN IS ER ÉÉN EN DAAR DOEN JULLIE HET TOCH VOOR? SUCCES MET JE GOEDE WERK DAAR EN WE HOREN WEL WEER VAN ELKAAR.
    LIEFS ANNE EN GÉKE

  • 21 December 2010 - 10:45

    Carin Lemmens:

    Hoi Wilma,

    Hopelijk kun je een keer op internet en al die lieve reacties lezen.

    Maurice, ik en onze meiden willen je daar een hele bijzondere Kerst toewensen en een fijne jaarwisseling!

    Dit zal wel een heel emotionele ervaring zijn denk ik.

    Lieve groetjes uit Roosendaal

  • 22 December 2010 - 09:37

    Jenny Vd Velde:

    Hallo Wilma,
    Spannend om te lezen wat je zoal hebt beleefd. Maar omgaan met mensen is voor jouw niet zo moeilijk. Hebben met de senioren een mooie kerstviering gehad. Ben benieuwd naar je volgend verslag. Hoe jullie daar kerst vieren en heb je al je circus-spullen uit gepakt? Groeten en tot je volgend reisverslag. Jenny

  • 22 December 2010 - 16:25

    Marietje Sturm-Moll:

    Fijn dat je goed aangekomen bent. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. En al die kleine kindertjes en babies die om aandacht vechten. Een hele prettige tijd. Liefs Marietje

  • 23 December 2010 - 20:04

    Piet En Geeske:

    Hallo Wilma,

    Blij,dat je goed aangekomen bent.
    Wat leuk om je zo te volgen.
    Dat is zeker een vreemde gewaarwording om te barbequen met Kerst.
    Wij denken dat je daar op je plaats bent. Jouw kennende.
    Wilma, een prachtige Kerst daar bij alle kinderen en een groet van Piet en Geeske

  • 24 December 2010 - 12:09

    Gilbert Eyckens:

    Hoi Wilma, ik ben mijn mobieltje kwijt en vermoedelijk verloren op vrijdag.
    Nu heb ik mijn nummer laten blokkeren op zaterdag. Zoek na de kerst een snelle oplossing

  • 22 Oktober 2014 - 15:33

    Chris Dirven :

    Hoi wilma en gilbert, als het goed is zijn jullie er nu 2 weken. Gilbert ik sprak Margot bij een bijscholing en heb beloofd jullie adres doir te mailen. Hoe gast het met jullie en de baby? Groetjes Chris Dirven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wilma

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 28760

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 06 Januari 2015

Terug naar Noah's Ark

10 December 2010 - 05 Januari 2011

Kinderhuis Noah's Ark

Landen bezocht: