allemaal hele fijne kerstdagen - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Wilma Welten - WaarBenJij.nu allemaal hele fijne kerstdagen - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Wilma Welten - WaarBenJij.nu

allemaal hele fijne kerstdagen

Door: wilmawelten

Blijf op de hoogte en volg Wilma

23 December 2010 | Oeganda, Mukono

Mijn kennis van computeren wordt hier danig op de proef gesteld. Heb je een verslag bijna af valt de stroom uit en kan je opnieuw beginnen.
Het verslag van buiten de Ark komt er dus nog aan, wordt aan gewerkt maar wel eerst in Word zodat ik het kan opslaan.
Dit berichtje is vooral om iedereen te bedanken voor jullie reacties. Het doet me echt goed. Net zoals de kaarten die ik thuis gekregen had en die nu bij mijn Ugandese Kerststal staan. Ik lees ze met regelmaat.

Ik wens jullie allemaal een hele goede en gezegende Kerst. Voor het sponsorgeld wat ik de laatste week nog gekregen had, heb ik in overleg met Pita een hele goede bestemming gevonden. Eentje die ik zelf ook wel vind passen bij mijn vrienden, familie, bekenden, onze Gemeente en mezelf, nl: de Kerst barbeque voor alle kinderen, aunti's medewerkers en vrijwilligers. Een barbeque voor 160 personen.
Dus als jullie aan de Kerstdis zitten weet dan dat wij ook genieten van de barbeque ( weer eens iets anders met Kerst)
Van iedereen hier fijne dagen en bedankt.

  • 23 December 2010 - 19:17

    Rina En René:

    Fijne Kerst (nog eens) en geniet van de BBQ al is dat op zich al een serieuze karwei (160 pers). Maar jou kennende zal dat wel lukken.
    Enjoy it !!!
    Groetjes vanuit (het weeral ondergesneeuwde) Peer ..... brrr
    Good luck!!!

  • 23 December 2010 - 20:03

    Petro:

    Dat is zeker ander BBQ met Kerst,
    maar met al die kids erbij zal jij wel in je element zijn....al zal je ook het thuisfront wel missen
    Ook een gezegende kerst voor jou en iederéén daar

    liefs, Petro -xxx-

  • 23 December 2010 - 20:21

    Lian:

    Lekker Wilma zo een bbq. iets anders dan de gewone kerstdis. wel een georganiseer voor 160 man maar wel met de ware kerstspirit van het delen en samenzijn,zorgen en genieten.
    ik wens jou nog vele mooie dagen en verheug me al op die verhalen als je terug bent. en Wilma het thuisfront zal jou ook zeker missen maar die hebben jou straks weer een heel
    2011.
    gniet nog van je tijd daar en fijne kerst, groetjes lian

  • 23 December 2010 - 21:35

    Hanneke Van Es:

    Hallo Wilma fijn te horen dat jullie ook een kerst dis organiseren en hopenlijk valt er dan geen plens bui want zo ik begreep kan het er daar mals uitkomen.Een tweede kerstdag kennen ze daar zeker niet want volgens mij hebben wij hier in europa er zelf een tweede kerstdag aangeplakt.Gelukkig hebben wij geen uitbundig eet festijn je vraag je soms af
    hoe het komt dat het allemaal zo overmatig moet . Vanmorgen stonden de mensen in de rij om hun auto te parkeren bij de jumbo en dat terwijl de kerstdagen gewoon op zaterdag en zondag zijn dus geen dag meer. Het zou goed zijn als wij allemaal eens een poosje bij jouw konden gaan kijken.
    Fijn dat je ons na thuis komst een reisverslag kan geven.
    Geniet van je verblijf daar en nogmaals gezegende kerstdagen.
    Lieve Groetjes Hanneke

  • 23 December 2010 - 22:30

    Jose Verbunt:

    Hoi Wilma
    Zo te horen heb je het daar wel naar je zin en dat is mooi. Lijkt me geweldig zo'n bbq. Ik zal aan je denken met de kerstdagen en proberen er een voorstelling van te maken. Ik wens jou en de kinderen en andere medewerkers geweldige Kerstdagen!
    grt Jose

  • 24 December 2010 - 06:33

    Marietje Sturm:

    Vanuit een zonnig Delhi wensen wij jou hele fijne Kerstdagen.
    Ik ken het gevoel van het uitvallen van de verbindingen. Je voelt je dan werkelijk geisoleerd.
    Liefs Marietje en Rob

  • 24 December 2010 - 07:03

    Piet En Dimph:

    zou hier waarschijnlijk ook wel leuk zijn met z'n allen in de sneeuw zitten BBQ'en. Geniet er van en wij zullen bij onze Kertdis ook zeker aan jullie denken. Groetjes van iedereen.

  • 24 December 2010 - 08:48

    Ad Leonie, Ian, Mike:

    Wilma,

    we lezen je verslagen met veel plezier.
    een hele fijne Kerst en een goede jaarwisseling. Geniet van de BBQ


  • 24 December 2010 - 09:04

    Grietha En Cees:

    Hoi Wilma, fijn om weer wat van je te horen.Geniet van de bbq en we zullen aan jullie denken.Allemaal gezegende kerstdagen gewenst van ons en in de komende kerstdiensten denken we in het bijzonder aan jou en aan allemaal die bij je zijn.

  • 24 December 2010 - 09:20

    Esther:

    Hoi Tante,

    Leuk te horen dat het goed met je gaat daar in het verre Afrika. Wel een beetje raar met die sneeuw hier.... Een bbq! Altijd leuk! We zullen vanavond aan je denken als we met z'n allen aan tafel zitten.

    Groetjes
    Esther

  • 24 December 2010 - 10:03

    Mark:

    he ma

    goed om te horen dat je het zo naar je zin heb daar..lekker bbqen morgen maar dat komt wel goed.
    Veel succes

    gr

  • 24 December 2010 - 10:32

    Lieneke En Bas:

    Hoi Wilma,
    we lezen tussen de regels door dat je het heel goed naar je zin hebt. En.... een bbq organiseren voor zo'n grote groep mensen, dat gaat jou zeker lukken. Geniet er van ! Wij wensen jou, alle kinderen en medewerkers gezegende Kerstdagen toe.
    Liefs van Lieneke en Bas

  • 24 December 2010 - 12:14

    Marijke:

    Ik wens jullie ook hele fijne en goede kerstdagen.

  • 24 December 2010 - 14:09

    Gilbert Eyckens:

    Hoi schat, ik was mijn mobieltje kwijt sinds gisteren. Erger kon niet. Ik heb hem inmiddels terug gevonden.
    Giovanni heb ik opgehaald.
    Ik wens jou een vrolijk kerstfeest met allen om je heen. Voor morgen eet smakelijk. Ik hou van je. Xxx

  • 24 December 2010 - 15:28

    Corrie Warnar:

    Wat zal jij een bijzondere BBq beleven!
    Fijne kerstdagen en een goed en gezond 2011 Wilma.
    Groetjes
    Corrie

  • 25 December 2010 - 12:25

    Esther Baaijens:

    Hoi Wilma,

    Heel veel plezier met je BBQ. Het wordt een kerst die je nooit zult vergeten. Wat zul je genieten van onze ''rust'', als je weer komt werken.
    Groetjes, Esther

  • 25 December 2010 - 14:01

    Bart Welten:

    Hoi, Zus
    Ik heb nu pas je verslagje gelezen.
    Leuk een bbq terwijl wij in een pak sneeuw zitten. Ik hoop dat de sprinkhanen smaakten.
    Ik heb vanmorgen van Gilbert van je baby
    gehoord. Veelsucces en plezier met je kinderen en baby.
    Groetjes,
    Bart en Els

  • 26 December 2010 - 11:38

    Grietha:

    Hoi Wilma,
    Wat een bijzondere kerstmorgen heb jij ervaren . Veel liefde en zorg met je kleine Noach . Wij denken veel aan je. Liefs van Cees en Grietha.

  • 26 December 2010 - 12:57

    Riet Van Dijk:

    lieve wilma ,
    je zal wel veel te v erwerken krijgen ,
    goede dagen. blijheid met de barbeque.
    liefs Riet van dijk

  • 26 December 2010 - 13:25

    Helma.:

    Zojuist ook nog je mailtje beantwoord, maar ik weet niet wat je het eerste zal zien/ lezen.
    Geweldig, een BBQ. Ik hoop dat het gelukt is, maar organiseren is jouw specialiteit! Ook nog erbij vertelt wat het was en met welk bijbelverhaal het te maken had ( grapje)
    Heb je de clownspakjes al gebruikt? Ik lees nu dat je vooral veel helpt bij de babys.
    Heel veel voldoening en succes. Het geld is gestort!
    Liefs en groetjes van de van Balentjes.

  • 26 December 2010 - 21:00

    Carin:

    Hoi Wilma,

    we hebben de kerstdis op. Gilbert en Gio hebben ook genoten. Wat een mooi verhaal vertelde Gilbert van Noah.
    Wat een zorg zo'n klein babytje. Dat is jou wel toevertrouwd. Wat een emotie ook hier hoor! We leven echt met je mee.
    Groetjes van familie de Korte

  • 27 December 2010 - 11:18

    Conny Van Den Berg:

    Hoi Wilma,
    BBQ-en in Oeganda met kerst dat heb jij toch maar mooi mee gemaakt. Fijn om jouw belevenissen te kunnen volgen. Genietse nog van de kids, de omgeving en de dagen die nog volgen.
    Groetjes,
    Conny

  • 27 December 2010 - 16:59

    Kees Reijngoudt:

    Veel plezier daar en een goede jaarwisseling gewenst.

  • 27 December 2010 - 17:01

    Sjaan En Kees R:

    We genieten van je verslagen. Ga zo door.
    Hartelijke groeten.

  • 27 December 2010 - 18:57

    Marian Daamen:

    Hey Wilma

    Wat een geweldige verhalen en belevingen! .....om nooit meer te vergeten....
    Ik zie je al genietend aan het werk met al die kindertjes.
    Echt fijn te horen dat je het zo goed maakt !

    "Op naar 2011 in Noah's Ark "

    Vele groetjes Marian

  • 28 December 2010 - 17:38

    Wilma Potters:

    Hallo Wilma, "onze jongens"zijn inmiddels ook vertrokken, maar dan naar de sneeuw!! Busreis goed gegaan, alleen een beetje moeilijk slapen zei Robin, heb hem net even gebeld. Het is leuk om te lezen dat ook jij het goed naar je zin heb, geniet van je tijd die je daar nog bent samen met je kindjes, groetjes wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Mukono

Wilma

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 28767

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 06 Januari 2015

Terug naar Noah's Ark

10 December 2010 - 05 Januari 2011

Kinderhuis Noah's Ark

Landen bezocht: